Packaging Cleopatra’s Secret geurlijn
Therme combineert de rijke inspiratie van de natuur met de nieuwste wetenschappelijke inzichten op het gebied van douche en huidverzorging. Dit leidt tot hoogwaardige kuurproducten, waarmee iedere vrouw zichzelf kan verzorgen en verwennen in haar eigen badkamer.
Voor de nieuwe Cleopatra’s Secret lijn van Therme Skincare mocht Dycon de look en feel bepalen, in lijn met de reeds bestaande Therme lijnen. Een mooie uitdaging om de koningin van schoonheidsrituelen terug te brengen in een mystiek package design.
Therme Skincare
A World of Beauty
Cleopatra, de koningin van schoonheidsrituelen terugbrengen in een mystiek package design
De geurbeleving visueel teruggebracht tot een luxe verpakking, door o.a. gebruik te maken van goudstof en een mystieke visuele verwijzingen naar Cleopatra en het oude Egypte
Deze lijn voert de gebruiker mee naar het Egypte van Cleopatra. De koningin van schoonheidsrituelen. Een van haar meest bekende beautygeheimen was het slapen met een gouden masker op haar gezicht en het dagelijks baden in een bad van ezelinnenmelk, honing en Aloë Vera.
De zeer verzorgende bestandsdelen honing en Aloë Vera verrijken de luxueuze producten van Therme Cleopatra’s Secret. De producten geuren naar bloemen, frisheid van sinaasappel, perzik én de verzachtende geur van honing. Een ultieme geurbeleving die je meevoert naar het oude Egypte en elementen die bepalend waren bij de samenstelling van de hoofdvisual, die terugkomt in de verschillende producten en verpakkingen van de lijn.
Na een fijne badervaring met Ezelinnen was de inspiratie natuurlijk aangewakkerd.
Deze geurbeleving hebben we visueel teruggebracht tot een luxe verpakking voor de Cleopatra’s Secret lijn. Door onder andere goudstof en een mystieke visuele verwijzing naar het Oude Egypte van Cleopatra, wordt je door het kijken naar de verpakking alleen al, op een warme gouden wind meegevoerd op een reis naar pure luxe.
Packaging
Ontwerp
3D visualisatie