Brand design van een missie naar zero emissie
Holthausen levert gassen en toebehoren aan de industrie, zorg en recreatieve markt. Ook levert Holthausen schone technologie en duurzame energie aan bedrijven en overheden die duurzaam innoveren.
De missie van Holthausen is ‘zero emission’. Holthausen Groep loopt voorop als het gaat om verduurzaming en daarmee de verlaging van onze ecologische voetafdruk.
Holthausen bestaat uit een groot aantal divisies met elk zijn eigen markt.
Hoe zorg je er dan voor dat je het onderscheid tussen deze divisies behoudt, maar dit wel doet met één herkenbare visuele identiteit?
Holthausen
"Onze Missie - Zero Emissie
Brand design van een missie naar zero emissie.
Één herkenbare visuele identiteit.
Dycon heeft dit vraagstuk opgepakt en een toekomstgerichte huisstijl ontworpen, die voor elke divisie kan worden gebruikt, elk met zijn eigen karakter, toegespitst op de desbetreffende markt.
Wat centraal staat in de branding is de Missie van Holthausen “Onze misse - Zero emissie” Veiligheid, Hernieuwbare energie en duurzame innovatie beschikbaar maken voor iedereen.
Deze transitie naar zero emissie wordt in de huisstijl en de verschillende uitingen gevisualiseerd door letterlijk een stijgende lijn.
Naast de huisstijl ontwikkeling ontwerpt Dycon een uiteenlopend scala aan communicatie-uitingen.
Dycon werkt ook mee aan de duurzame toekomst visie van Holthausen. Als onderdeel van Holthausen ontwierp Dycon het tankstation van de toekomst, de Energy Points. Hier kan bijvoorbeeld groengas en waterstof worden getankt. Deze Energy points zullen gaan opduiken door heel Nederland.
Branding
Ontwerp
3D visualisatie