BEAUTYCASE | ARJAN ROOSJEN
Graszoden van topkwaliteit met een kwaliteitsuitstraling

Voor Kwekerij Roosjen ontwierpen we een huisstijl waarin kwaliteit en duurzaamheid de uitgangspunten waren. Het logo van Arjan vormt het uitgangspunt voor andere uitingen die we voor de grasteler hebben ontworpen en ontwikkeld. Zo hebben we voor Arjan een website ontworpen waar bedrijfsfilosofie en de liefde voor het vak worden gepresenteerd. Door een fraaie fotoreportage van Petra Ebbinge heeft de site een uitstraling gekregen waar de concurrentie van staat te kijken. Arjan heeft een sterk onderscheidende uitstraling gekregen. De klanten kunnen op de site direct een bestelling plaatsen maar ook een telefoonnummer achterlaten. Deze krijgt Arjan direct per SMS opgestuurd. Zo kan hij gemakkelijk vanaf het land vragen en opmerkingen beantwoorden, wel zo gemakkelijk voor de klant als voor Arjan zelf. Want hij kan doorgaan met datgene waar hij bijzonder goed in is, gras telen.

Dycon ontwierp voor Arjan de website, zijn huisstijl met uitingen als briefpapier, visitekaartjes, weg reclame, gevelreclame en andere uitingen die er voor zorgen dat hij een herkenbare identiteit krijgt in het Drentse gras landschap.